About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

09 June, 2011

Bila laa...

Aduii
x berapa sihat akhir2 ni..
padahal baru juga mau2 baik dpd demam & batuk sebelum cuti skul itu hari...
sekarang aku kena batuk2 lagi selepas pulang dpd majlis pertunangan my SIL di Kota Belud
plan mau cerita pasal subjek yg aku minat tu terpaksa la tunda dulu sebab
aku masih tunggu gambar2 dpd kawan aku yg ada di Beluran
memandangkan kebanyakan gambar2 begila makeover masa zaman study dulu ada dgn dia
aku punya koleksi gambar2 dlm laptop...emm, x dapat diselamatkan...

trial makeup

sarung cincin...





4 comments:

  1. Alalala sian ko ard, sya pun 2 kali ba demam tym bpantang, gara2 p cuci rmbut n sembelit lama d tandas..huhu.. ba get well soon ar..

    btw, congrats to adik Man.. cantik dia ko solek ka? :) hehe..

    ReplyDelete
  2. Nad : yabah sian kita ni nad asyik x sihat jak...lepas ni mau mkn vitamin byk2 la kan. Yup sy make up...besa2 jak tu hehe..TQ nad ^_^

    Rat : c Nonol bah...yg sama umur dgn ko tu...ko bila lagi?wakakak...

    ReplyDelete
  3. hahaha...berjanggut la ko tunggu aku nak...calon pun zero.tunggu aku kaya la.haha

    ReplyDelete

TQVM for your comments