About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

25 January, 2010

1st blog..1st post

Hai...here i am..! Akhirnya...aku ada blog.yea yea...!
Ok 1st catatan untuk hari ini...
aku excited mau tulis macam2 cerita lepas ni...memandangkan aku memang suka mencatat di dalam diari sejak dolu-dolu lagi ...Walaupun sudah ada blog ni, aku tetap x lupa diari yang banyak berjasa pada aku...masih simpan lagi tau...kalau boring aku boleh baca & mengimbas semula apa yang telah berlaku tahun2 yang sudah...walaupun orang cakap 'x usah kenang peristiwa lalu' atau 'past is past'...sekurang2nya bagi diri aku sendiri aku akan rasa bersemangat balik bila terkenang kesusahan & kepayahan dulu...jadi x lah juga aku lupa asal usul dan macam mana aku bermula kan...hehe
hurm,...cuma 1 yang aku risau...manalah tau kesibukan bekerja akan membuat aku lupa dgn blog ni...tapi biasalah tu kan...
ok, esok start hari bekerja semula...so aku harap,...'kerja betul2'..selesaikan apa yang patut...dan jalani hidup dgn lebih gembira...
aku x mau tunggu sampai tahun depan baru mula semula...bagi aku, bila2 masa pun boleh start a new life...jadi,sempena gaji esok aku mau start my new life...waahahahahahahahaha

1 comment:

TQVM for your comments