About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

25 July, 2010

Lamanya...!


Alalalalalala....lamanya x update blog nih.kesian aku...huhu.Bukan apa, kesibukan yang menghambat diri tambahan lagi, ada banyak hal yang perlu diuruskan...entah apa2 juga aku ni.maca2 mau difikir dan dibuat.yang difikir banyak, yang dibuat????hmm...

sedangkan diari aku pun x siap2 lagi cerita percutian ke Sandakan hari tu..Hmm,bila agaknya aku dapat sempurnakan semua kerja2 aku???apa sebenarnya yang aku sibukkan???

Apapun,aku sangat2 berterima kasih kepada ahli keluarga,rakan-rakan,..dan paling penting;insan2 tersayang; suami & anak2 yang begitu sporting & supportive...to both my best buddies; Sylviannie & Nadia...thanx 4 our happy moments...walaupun antaranya cuma pegi sauna dan berurut sama2...sekurang2nya, hilang tension hehe...x sabar tunggu masa untuk 'girl's day out' lagi...kali ni kita melalak2 pula d k-box ar...waka waka

2 comments:

  1. Yeah! I saw my name here ;) Hehe.. Bah next time kita pigi sauna2 lagi, tunggu Stel ah..

    ReplyDelete

TQVM for your comments