About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

26 November, 2010

Debaran KISSM

X sangka masuk tahun ke-2 perkhidmatan aku akan menduduki kursus dan sekaligus peperiksaan yang dikhaskan kepada penjawat2 awam untuk tujuan pengesahan dalam jawatan...iaitu Kursus Induksi.
Syukur...
Sebenarnya kursus yang diadakan oleh ULKS ini untuk semua pegawai perkhidmatan pendidkan a.k.a. Cikgu / Guru lantikan 2008 dengan pelaksanaan modul yang baru.
Kalau x ada halangan aku akan berkursus pada 8 hingga 10 Disember ini. Lokasinya, mungkin d KK juga.
Mudah2an semuanya akan berjalan dengan lancar nanti..
Boleh dikatakan buat masa ini aku terpaksa menyibukkan diri membuat tugasan individu berupa esei 5 muka surat yang akan dihantar pada hari pertama berkursus dan juga membuat ulangkaji dengan membaca buku-buku berkaitan...tebal2 lagi tu...adoi
Huhu...terasa seperti jadi pelajar balik...
Bila terfikirkan hal tu aku rasa ragu-ragu dengan keupayaan sendiri...
Mudah2an juga Tuhan akan bagi aku kekuatan dan kecekalan...seperti dulu2...kalau tidak, macam mana mahu sambung pelajaran ke peringkat master kan?.. 




No comments:

Post a Comment

TQVM for your comments