About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

21 January, 2011

~Teman Sejatiku...~


Nah, ini yg aku maksudkan...
 

aku mula tulis diari sejak jadi 'wife' iaitu pada tahun 2001
aku tulis tentang apa saja yg berlaku dalam hidup apabila aku rasa peristiwa itu penting dan perlu diingati
kadang2 kan aku rasa lebih senang meluah perasaan kepada benda bisu ini daripada berkongsi dengan orang lain
susah betul aku mau buka mulut bercerita
kalau free aku baca balik diari sekadar untuk 'flash back' peristiwa yg pernah berlaku dalam hidup

kenampakan macam old style tapi
diari ini kadang2 boleh bagi semangat baru dan
kadang2 buat aku rasa sedih 
juga

diari ini masih berguna untuk aku
sebab ada perkara yg boleh dikongsi bersama melalui blog,facebook dan twitter ; tapi perkara yg x boleh dikongsi
kekal tersimpan di dalam diari untuk tatapan sendiri...
perahsia juga ya...

   OK satu persoalan...
masih adakah orang yg menulis diari sekarang?

3 comments:

  1. Cuba tukar tulisan diari tu kepada blog. Mungkin boleh membantu memberi idea untuk post blog seterusnya.

    See you around.
    Regards:
    lunaticg.
    via Sabahan Bloggers Club.

    ReplyDelete
  2. me pun tulis diary jg dulu but all burned now... got no place to keep them bila pindah2... lbh kpd takut urg lain tebaca... hahahah.. keep on writing k..

    ReplyDelete
  3. SBC : yup i'll try...tengah berusaha utk membiasakan diri juga ni cuma kadang2 pandai stuck idea...haha..thanx for comment ^_^

    Just : yakan..betul tu takut orang tebaca...nanti ada yg x patut org tau jadi tau pula...nantila cari masa juga mau bakar tu tapi mau baca dulu puas2 hehe...thanx 4 the support ^_^

    ReplyDelete

TQVM for your comments