About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm just an ordinary woman.Life may not easy as a daughter,wife and working mother but I try to appreciate every moment of my life.I love green color,thriller novels,action movies and makeup...

Follow My Twitter

Follow asmanLina on Twitter

Search Box

Followers

08 October, 2011

Mekap Part 2

Hari ni entry pasal make over lagi
kali ni gambar sendiri pula
 waktu mau pigi makan sushi dengan ging2 karas
Siap pakai contact lens warna biru lagi kunun =P
(Perhatian : gambar x kena edit langsung 
kulit pun x lawa...sabar jak la :P) 
 

Produk yang digunakan :

On my face :
1. CNI Skin Vital 5 Make up Base
 2.  Elianto Cream Concealer (Medium)
3.  IRES 2-way cake SPF 15 (Fair Medium)
4. Elianto Ultra Smooth Blusher (Nude Pink)

On my eyes:
1. Elianto Eyebrow Pencil (Dark Brown)
2. Elianto Eye Primer (Yellow)
3.  Elianto Vibrant Shadow (Golden Yellow & Maya Blue)
4. StayOn Eyeliner Pencil in Black (lower lid)
5. StayOn Eyeliner Pen in Black (upper lid)
6. Maybelline Mascara Volume Express (Black)

sedapnya sushi..nyum2 :P

Gambar lama ni...
sempat lagi bah buat iklan promosi lepas makan...
tanda puas hati tu :P


No comments:

Post a Comment

TQVM for your comments